La Sección de Gestión del Patrimonio Documental y su sede, el Archivo de la Administración de la Comunidad foral [Dokumentu Ondarea Kudeatzeko Atala eta bere egoitza Administrazioaren Artxiboa]
Laburpena
Dokumentu Ondarea Kudeatzeko Atalak Foru Komunitateko Administrazioaren Artxibo Sistema abian jartzeko mandatua jaso zuen, Administrazioaren Artxiboa eta Dokumentuen Ebaluaziorako Batzordeak funtsezko elementutzat hartuta. Bi organo hauek aukera eman dute beharrezko diren oinarri metodologikoak, teknikak, tresnak eta erremintak ezartzeko eta garatzeko, dokumentuak beren bizi-ziklo osoan zehar kudeatzeko politikak eta arauak garatze aldera. Artxibo-prozesu bakoitza aztertzen da eta Artxibo Digital bakarraren eta administrazio elektronikoan elkarreragintasunaren printzipioaren ezarpenarekin batera sortu diren erronka berriak azaltzen dira.
Estatistikak
Egile-eskubideak 2017 Susana Herreros Lopetegui
Esta obra está bajo licencia internacional Creative Commons Reconocimiento-NoComercial 4.0.