El modelo clúster como estrategia para el desarrollo de los sectores. El caso del sector audiovisual [Kluster eredua sektoreen garapenerako estrategia bezala. Ikusentzunezko sektorearen kasua]

  • Marga Gutierrez Gerente del CLAVNA de febrero de 2017 a marzo de 2018 [Espainia]
Gako-hitzak: ikus-entzunezkoen industria, mapaketa, plan estrategikoa, pizgarria handitzea, sinergiak

Laburpena

Nafarroako Ikus-entzunezkoen Klusterra (CLAVNA) 2017ko otsailean sortu zenetik, Nafarroako ikus-entzunezkoen industriako balio-katearen inguruko elkarteen ereduaren hazkundea esponentziala izan da, filmaketetarako pizgarri fiskalak sustatua. Aurrerapen handiak gertatu dira, besteak beste lurraldeko enpresen eta profesionalen lehen mapaketa, mila kontaktu baino gehiago dituena, edo CLAVNA-ren Plan Estrategikoa (2018-2020), mahai teknikoetan, elkarrizketetan eta erakundeetan galdetu duena nola aurre egin atomizatua dagoen eta finantzaketa zaila duen industriaren berezko zailtasunei. Kluster ereduak begiratu bat gerora sortu du, sinergia errealetan egituratua eta meditatua.

 

Estatistikak

131
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Argitaratuta
2018-08-30